Denne uka har vi vært både på Lygna i Nordre Land og på Sjusjøen. Det startet grått, men siste etappe hadde strålende vær.
Kategori: Ukategorisert
Stolpejakt i Gamlebyen
Nesten fire uker hjemme siden forrige bobiltur. Da ble stolpejakt i Fredrikstad en god unnskyldning for å ta en tur.
Jobb og fornøyelse
Denne helga har vi vært på jobbtur med innlagte fornøyelser. Hamar og Vikingskipet var mål for første del av helga.