Det har vært stille her siden påske, men vi har bare vært hjemme en eneste helg. Slappe og halvsjuke folk er det ikke noe å skrive om, men NÅ.
Kategori: Norge
Fint på fjellet – nesten påske
Denne uka har vi vært både på Lygna i Nordre Land og på Sjusjøen. Det startet grått, men siste etappe hadde strålende vær.
Førjulstur til Lillehammer
En førjulstur til en hyggelig og julepyntet by hører med til desember. I år valgte vi Lillehammer med gode venner.
Det er mye vær i vårt vakre land
Etter en pause mens vi ventet på at Amy skulle passere fortsatte vi vår tur i Midt-Norge, men det var mer vær med mye regn i vente.
Vi står han av…
Høststormen Amy har feid innover landet og vi har lagt oss i ly et ekstra døgn. 28 m/sek over Atlanterhavsveien er ikke noe vi vil kjempe mot.
Mjøsa på langs med stolpejakt
Vi kjørte Mjøsa rundt i denne langhelga, men delte overnattingene på Hamar og Lillehammer.
Vi fikk med oss godværet
Latmannsliv i finværet både i forrige uke og denne uka. Det er kjekt å utnytte mulighetene.
Tre små i Vestfold
En deilig og avslappende langhelg i Vestfold ble til stolpejakt og stor aktivitet i tre koselige byer.
Stolpene popper opp igjen
Det er vår i lufta. Sjeldent tidlig, men vi er med på notene. Ut på tur og ut på stolpejakt, men hvor?
To norgesmestre i familien – igjen
Denne helga har det vær NM, og vi tok bobilen til Tønsberg. Med Audi-en på slep kunne vi reise til og fra arenaen like ved.